Kategoriler
metin2 reklam

Yarı İnsanlara Karşı Güç, oyunda en çok aranan efsunlardan biridir. Oyuncuların +9 bir iteme, %10 yarı insanlı +0’ını takas ettiklerine sık rastlanır. Bu yarı insan neden bu kadar değerli? Hangi yaratıklara karşı güç sağlıyor.

Yarı insanlara karşı güç efsunu hangi yaratıklara karşı görev yapar;
Joan, Pyungmoo, Yongan bölgeleri (1. köyler);
18 level 1. seviye beyaz yeminli askerden, 31 level 4 seviye jin-hee’ye kadar insan görünüme sahip tüm yaratıklara karşı etkilidir.

Bokjung, Bakra, Jayang (2. köyler);
Yine 18 level 1. seviye beyaz yeminli askerden başlayarak tüm insan görünümlü yaratıkları kapsar. En güçlüleri 45 level 4. seviye bir yaratık olan Choung’tur. 2. köyde bulunan vahşi yüzbaşı, vahşi okçu, vahşi general, vahşi deli, vahşi askerin yanı sıra denildiği üzere insan görünümlü yaratıklar için etkilidir.

Seungryong Vadisi;
Aslında bu haritaya ait olmayan 2. köy yaratıkları vahşi okçu, vahşi general, vahşi deli, vahşi askere karşı gücünüzü arttırır.(Zaten 2. köyde bunlara karşı etkili olduğunu belirtmiştik) Bunun dışında herhangi bir vadi canavarına karşı iş görmez.

Bu efsun neden değerlidir;
Tanımdaki insana benzeme kriterine tüm oyuncuların karakterleri de uyar. Yani yarı insan efsunu sayesinde tüm oyunculara karşı %’li olarak güç kazanmış olursunuz.(sura, ninja, savaşçı, şaman ve her eğitim için geçerlidir)

NOT: Sürgün mağarasındaki setaou yaratıkları da insan görünümünde olma tanımına uymalarına rağmen bu efsun ile onlar karşısında güçlenemezsiniz.

Tüm efsunların işlevlerini öğrenmek için tıklayın
Bu efsunun hangi itemlere geldiğini öğrenmek için tıklayın


Bir önceki yazımız olan 7-24 Otomatik Kasma Programı (Win 7/ Win XP) başlıklı makalemizde çar kasma botu, Cixcocuk97 çar kasma botu ve Cixcocuk97 çar kasma programı hakkında bilgiler verilmektedir.

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Yorumlar

  1. […] Karşı Efsun: Yarı İnsanlara Karşı Güç, Kritik Vuruş Şansı, Büyü Hızı,Güç, […]

  2. necati dedi ki:

    sürgünde yarıinsan işe yaramıyor ya tüm slotlara mavi ejderhaya beran steoya işe yararmı lütfen acil cevap

    • Coskun dedi ki:

      ejderha için
      ölümsüzlere karşı güçlü getir kardeşim eger
      %70 %80 ölümsüz yaprsan 20k filan vurusun düz elindeki saglamsa tabi

  3. alperenatsız dedi ki:

    beta özel elbise özel küpe özel ayakabı azrail özel

  4. yasuonline dedi ki:

    yarı insan komutan ve generale işliyor mu ve cadıya ?

    oyun ya sonuçta belki ejdere de işleyebilir saçma bir şekilde sizce ?

Yazıya Yorum Yazın

Not: Yazdığınız yorumlar bizim için gerçekten çok değerli. Yazdığınız yorumlarla bu yazıya katkıda bulunabilir ve aklınıza takılan konularda soru sorabilirsiniz.



Son Yazılan Yazılar