Kategoriler

PvP Server GM Kategorisindeki Son Yazılar

Arachna Anahtarı Nedir, Nereden Düşer, Nasıl Kullanılır?

 Arachna Anahtarı Nedir? Arachna anahtarı Örümcek Zindanının 3. Katına çıkmak için gerekli olan bir metin2 ve metin2 pvp itemidir. Örümcek zindanında Patron (Boss) odasına girmek için gerekli bir eşyadır. Ancak bu odaya erişmek için bazı şartlar buluınmaktadır. Tamemen özgün ve ayrı bir harita olan patron odasına girmek için en az 50. level karakterinizin olması gerekmektedir. […]

Metin2 Pvp Mavi Ölüm Kodu

Genelde dropları kapalı olduğundan eventlarda pek indirilmeyen fakat kesmesi eğlenceli olan mavi ölüm bossunun kodu;   1095    

Metin2 Pvp Azrail Kodu

Çoğu pvp server GM’sinin event yapmak için kodunu aradığı ve bi türlü aklında tutamadığı Azrail bossunun kodu;   1093  

Pvp Sitelerinde Uzantısal Seo Yapımı

Seo yapımı için öncelikle .htaccess dosyanızın bulunması gerekmektedir. Oluşturmak için masaüstünüzde bir not defteri açın. Ve adını uzantısı ile beraber silip .htaccess yapıştırınız. Yani bu dosyamız isimsiz olacak ama uzantımız .htaccess olacak Metin2 Pvp Sitenizde SEO adlı başlığımızda seo adına bazı şeylerden bahsetmiştik. Html uzantısı her zaman için tercihimiz olmalı. .htaccess dosyamızdaki komutların çalışması için […]

Metin2 EP’li İtemShop Scripti – Türkçe

Sizlerle önceden daha güzeli görülmemiş kadar güzel tasarımı ve işlevsel yönleriyle de güzel olan bir itemshop scripti paylaşmak istiyorum. Kahverengi ve tonları mükemmel bir şekilde kullanılmış ve şimdiye kadar gördüğünüz “ezik” itemshop scriptlerine bin basabilecek bir script. Alman arkadaşımız iKyroja tarafından hayran bırakıcı bir şekilde kodlanmış ve metin2sozluk.com tarafından da sizler için Türkçeleştirilmiştir.   Nasıl […]

Panelde Online Oyuncu Sayısını Yazdırma

Merhaba arkadaşlar bu anlatımımızda metin2 pvp serverinizin sitesini nasıl özelleştirebileceğiniz hakkında küçük ama etkili bir tio vereceğiz. Oyunda şuanda bulunan online oyuncu sayısının ekrana nasıl yazdırılacağını birlikte öğreneceğiz. Panel hosunuza bağlanın. (FileZilla Tercihtendir.) Pvp panelimizde sidebarın tutulduğu php sayfasını açıyoruz. (sidebar.php gibi) Verdiğim kodu bu sayfaya yazın ve kaydedin. include(“config.php”); mysql_connect($dbhost$dbuser$dbpass); mysql_select_db(“player”); $output = mysql_query(“SELECT […]

Özgün Metin2 Pvp Paneli Oluşturmak

Arkadaşlar tasarlamak insanın içindekini dökmesidir. Tasarlamak hakkında şunları okuyunuz. Fakat internette gördüğüm kadarıyla birçok pvp sitesinin paneli hazır tasarımlar yada çalıntı paneller kullanıyorlar. Özgün bir tasarım siz farkında olmasanız bile oyuncuyu siteye bağlar ayrıca oyuna daha fazla oyuncu bulmanız için bir kriterdir. Şöyle düşünün, oyuncu oyuna girmeden önce sitenize girip üye olur, ayrıca patch indirir. […]

Pvpde PatchSkin Yapımı ve Örnek Skinler

Eğer pvpnizin bir oto pack programı varsa bunun nasıl özelleştirebileceğinizi anlatacağız. Öncelikle mantığı kavrayınız: C:\Program Files\Metin2_Turkey\patchskin  Uzantısında patchskin dosyaları bulunur. main.bmp dosyasını (istediğiniz gibi) editleyerek asıl resmi değiştirmiş olursunuz. Buton skinleri: Patchskin klasörü içinde bulunan btn ile başlayan .bmp dosyaları skin’in buton dosyalarıdır. Editlemeniz gereken button dosyaları: 1. btn_startgame_up.bmp 2. btn_settings_up.bmp 3. btn_newaccount_up.bmp 4. btn_idpwd_up.bmp […]

Metin2 Pvp Sitenizde SEO

Bir çok TL’nin doğal olarak internet sitesi programlamak yada geliştirmek hakkında fazla bilgisi yoktur. Bu yazıda ben troypc – metin2sozluk coderi – sizlere sitenizin arama motorlarında nasıl daha yukarıya çıkacağı konusunda basit birkaç tiyo vereceğim. Sitenizi google’da aradığınızda turkmmo daki tanıtım başlığınız yada pvpara.comdaki site tanıtımınız mı çıkıyor? Durum vahim. Buyrun söylediklerimi uygulayın. 1-) Websitesi […]

Yedek .sql Dosyalarını Bilgisayara İndirmeden Yükleme

Açıklama: 1 forum sitesinde rastladığım ve yararlı olduğunu düşündüğüm bir konu hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum. Bilindiği üzere metin2 serveri tüm bilgileri farklı veri bankalarına kaydeder olası bir problemde geri yüklemek için bu .sql dosyalarını bilgisayarımıza indirip navicattan geri yüklememiz gerekir. Bazen aldığımız yedek dosyaları çok büyük olur ve hem kotalı kullanıcıları zora sokar, hem bilgisayarımızın […]

Son Yazılan Yazılar